Известие

Collapse
No announcement yet.

Слаби фарове на 159 !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
    Баластите уж са хубави- 18,79$ за 1бр., но явно за нашите коли трябва да са с филтри.На късите съм със сивите баласти, които са по 25$ за 1бр. а на дългите съм с жълтите.Сивите работят перфектно, но тъй като ми трябваха за дългите-реших да пробвам и жълтите, защото били с по бърз старт!
    Размених баластите и се оказа, че късите си работят перфектно и с жълтите баласти!?Сега на дългите съм със сивите баласти, но проблемът със запалването на крушките си остана и с тях.Явно проблемът не е в баластите, а в крушките, или се получават някъкви смущения при включването на дългите?
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
      Размених баластите и се оказа, че късите си работят перфектно и с жълтите баласти!?Сега на дългите съм със сивите баласти, но проблемът със запалването на крушките си остана и с тях.Явно проблемът не е в баластите, а в крушките, или се получават някъкви смущения при включването на дългите?
      Едва ли смущението е заради крушката. По-скоро баластът връща пикове в момент на включване. Пробвай да вържеш по един кондензатор (примерно 1000 мF) на входовете на баластите.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Едва ли смущението е заради крушката. По-скоро баластът връща пикове в момент на включване. Пробвай да вържеш по един кондензатор (примерно 1000 мF) на входовете на баластите.
        Това заради запалването или заради грешките, тъй като вече не ми излизат грешки, но често някоя от крушките на дългите на запалва и то със баластите, които нямаха никъкъв проблем при късите!
        Last edited by stu; d.m.y г., 13:07.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
          Това заради запалването или заради грешките, тъй като вече не ми излизат грешки, но често някоя от крушките на дългите на запалва и то със баластите, които нямаха никъкъв проблем при късите!
          Заради грешките. Явно не съм чел внимателно. При това положение сякаш проблемът е по-скоро в крушките. И двете ли се шугавят при палене?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #65
            Веднъж едната, друг път другата!

            ---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:36 ----------

            Възможно ли е да правят проблеми заради запоени кабели?
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
              Веднъж едната, друг път другата!

              ---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:36 ----------

              Възможно ли е да правят проблеми заради запоени кабели?
              Едва ли. Една от възможните теории е, че им трябва по-голям стартов ток. Пробвай да подадеш +12V с по-дебел кабел времянка с директно от акумулатора и виж, как е.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #67
                Има ли разлика на стартовия ток при къси и дълги?
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                  Има ли разлика на стартовия ток при къси и дълги?
                  Ако приемем, че релетата за къси и дълги са еднакви, а според схемата и сечението на проводниците е еднакво, следва, че няма нещо по инсталацията, което да обуславя различен стартов ток. Тогава той зависи само от баластите и крушките.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Ако приемем, че релетата за къси и дълги са еднакви, а според схемата и сечението на проводниците е еднакво, следва, че няма нещо по инсталацията, което да обуславя различен стартов ток. Тогава той зависи само от баластите и крушките.
                    Не ми се искаше да пробивам капачетата на дългите и за целта прекарах кабелите на крушките през едни фабрични улеи, но трябваше да ги отрежа, след което да ги прекарам от там и накрая да ги запоя!Затова питам дали може да е от това?
                    Last edited by stu; d.m.y г., 15:04.
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                      Не ми се искаше да пробивам капачетата на дългите и за целта прекарах кабелите на крушките през едни фабрични улеи, но за целта трябваше да ги отрежа, след което да ги прекарам от там и накрая да ги запоя!Затова питам дали може да е от това?
                      Ако си ги запоил качествено и ако не си слагал по-тънки проводници (тези на инсталацията са 1 кв.), не би трябвало да е от това.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #71
                        Прибвай да пуснеш ксеноните 10секунди след като си запалил.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #72
                          Честно казано, смятам, че таланците малко са се пооляли, като са сложили 1 кв проводници за фаровете, което прави около 7 А стартов ток. Това очевидно е достатъчно за фабричния ксенон, но за някои афтър маркет такива, може и да не е.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Честно казано, смятам, че таланците малко са се пооляли, като са сложили 1 кв проводници за фаровете, което прави около 7 А стартов ток. Това очевидно е достатъчно за фабричния ксенон, но за някои афтър маркет такива, може и да не е.
                            На предходната страница има снимка с параметрите на баластите и крушките.Виждам, че едните са 4,2А стартов, а другите с 5,2А
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                              На предходната страница има снимка с параметрите на баластите и крушките.Виждам, че едните са 4,2А стартов, а другите с 5,2А
                              Кои са в момента на дългите?


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Кои са в момента на дългите?
                                Сивите!

                                ---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:55 ----------

                                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                                Прибвай да пуснеш ксеноните 10секунди след като си запалил.
                                Същата работа!
                                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                                Comment

                                Working...
                                X